Mesaje rautacioase

„Lauda”…
Dintii tai sunt ca si castelele: de un galben stralucitor si la mare departare intre ei!!

Cosmar
E momentul sa incepi sa visezi. Mai ai cateva ore de reverie, cateva ore de fericire, cateva ore de naivitate in care sa crezi ca toti oamenii sunt buni…La 12 noaptea nu iti vei pierde pantoful asemeni Cenusaresei, DAR VINE NOUL AN! TEME-TE!!!

Pentru studenta
Iti trimit aceasta felicitare pentru ca esti o nesuferita, deoarece n-ai dat nici un semn de viata cam de mult. Desi intepi, eu risc si te pup dulce.

du-ttteeeeeeeeeee
Ia-ti liber citeva zile… du-te si relaxeaza-te ca esti obosit….. du-te undeva pe un lac… si… cine stie….
daca stai suficient de mult pe malul apei, pana la urma va trece si cadavrul dusmanului tau!

TOTUL PENTRU MINE
Ai aparut in viata mea ca scanteie in noapte,miai luminat drumul vietii si miai aratat atate frumuseti.Iti multumesc ce existi si ca ai rabdare cu mine.Atunci cand cad tu ma ridici cu vorbe cemi incalzesc sufletu si ma face sa lupt mai depare indiferent cat de greu ar fi.Te iubesc si te respect pt ceia ce esti si ceia ce faci.TU ESTI TOTUL PENTRU MINE si nu te voi uita niciodata orice ai face.Am gresit si eu,mai iertat,ai gresit si tu.team iertat,asta pentru ce ne iubim cum nu se poate mai frumos si unul fara altu nu am mai exista.Sa ai grija de tine pentru ca asa vei avea grija si de mine.

Ce se intampla cu telefonul tau? De fiecare data cand te sun, operatorul imi zice „Abonatul apelat este o maimutza, va rugam apelati la zoo!
Daca vrei sa vezi maimuta ceea mai urata din lume, doar uita-te in oglinda!
Ti-ai facut operatie estetica cumva? Pentru ca am vazut azi la fereastra un cap de castravete in loc de cartof!
Draga mea, azi noapte am avut un vis umed despre tine. Am visat ca am facut pe mine razand cand tu ai cazut de pe o stanca!
Stiu ca iti este dor de mine de cand te-am parasit.!
Cu dragoste, CREIERUL TAU!
Mie mi se par mai degraba funny, dar unii le-ar putea considera rautacioase!Bafta



Lasă un răspuns

