Mesaje haioase

Sa invat, sa nu invat…
Cu cat invat mai multe, cu cat stiu mai multe si cu atat uit mai multe. Cu cat uit mai multe cu atat stiu mai putine asa ca, ce sens are sa mai invat?
Buna!
Sunt un virus si intru in creierul tau… processing… please wait… imi pare rau. Creierul nu exista!
De-ale casatoriei
Barbatul se intoarce acasa de la spovedanie si isi ia sotia in brate. Aceasta, incantata il intreaba: „Ti-a spus preotul sa fii mai romantic?” Sotul: „Nu, mi-a zis sa-mi port crucea.”
Langa tine
Daca te simti singura, voi fi umbra ta. Daca ai nevoie de o imbratisare, te voi primi in bratele mele. Daca vrei sa fii fericita, o sa fiu zambetul tau. Daca ai nevoie de bani… asteapta-ti salariul!
Surpriza!
Daca ar trebui sa scriu un dictionar al limbii romane, as scrie: frumoasa – tu, desteapta – tu, eleganta – tu, irezistibila – tu, mincinos – Eu!
Inevitabil
Va veni o zi in care iti vei pierde parul, dintii, banii, poate chiar si ratiunea. Dar cu siguranta nu-ti vei pierde look-ul sexy… pentru ca nu il ai!
Haioasa
Buna, buna! Vrei sa facem schimb de guma?

1. Daca un picior de-al tau ar fi Pastele iar altul Craciunul,pot sa te vizitez intre sarbatori?

2.La ora asta 8700 de oameni se gandesc la sex, 3400 au facut-o deja, 2400 urmeaza sa o faca, numai unul sta si se holbeaza la telefonul mobil.:)

3.Sunt un virus sexual al mobilelor,am patruns in tastele telefonului tau si chiar acum fac sex cu buricul degetului tau,iar tie iti place pt ca zambesti

4.Cele 4 minuni ale femeii:se uda fara sa intre in apa,sangereaza fara sa se taie,dau lapte fara sa pasca,si vorbesc fara sa fie intrebate

5.Aseara te-am cautat…am vrut sa ma incalzesti,sa te simt aproape de pielea mea,unde ai fost…pijama afurisita?

6.Sex is evil,sex is a sin,sins are forgiven so let’s begin!

7.Vroiam doar sa stii cat de mult inseamna prietenia noastra pt mine:Daca am fi pe un vapor care se scufunda si cu o sg.vesta de salvare…Mi-ar fi f dor de tine!

8.Sex is like math:add the bed,substract the clothes,divide the legs,multiply the orgasm!

9.Sexul e ca ninsoarea:niciodata nu stii cat o sa dureze si la cati cm o sa ajunga

10.Te-am zarit,te-am aruncat in pat,am venit peste tine,te-am patruns,te-am incalzit,..nu te speria..sunt eu..gripa ta!

11.Pt un sarut tasteaza 1,pt o imbratisare tasteaza 2,pt o noapte de neuitat tasteaza 3,iar pt toate astea…tasteaza numarul meu.

12.Roses are red,violets are blue,I am beautiful,but…what happened to YOU?!

13.Don’t be sad…don’t feel blue…Frankenstein was ugly too!

14.Sex is like: Nokia-connecting people,Nike-just do it!,Pepsi-ask for more,Samsung-everyone is invited,and like YOU- too good to be true!

15.Tanjesc dupa momentul cand vei fii langa mine,cand ma vei incalzi,cand ma vei face sa tresar sub atingerile tale,cand vom fii ca unul…imi lipsesti…pijamaua mea draga!



Lasă un comentariu