Mesaje de prietenie

Amintirile care dureaza cel mai mult si mai mult sunt cele legate de oamenii care au fost buni cu tine. …
» Pasiunea e splendida, dar… atingerea linistitoare, un mic sarut in trecere, un zambet, o mica surpriza – acestea sunt lucruri care dureaza si care i …
» M-a coplesit melancolia din cauza rautatii – tu m-ai ridicat, m-ai scuturat de praf si mi-ai redat increderea si speranta. …
» Gradina mea e luminata de plante pe care mi le-ai daruit. Prietenia ta e o floare. …
» Intotdeauna prietenia adevarata e durabila chiar daca viata impreuna ne face sa nu mai avem timp de vise. Simt ca te am langa mine si daca am nevoie d …
» Cauta sa devii un om mai bun si asigura-te ca stii cine esti tu inainte de a cunoaste pe cineva si a astepta ca acea persoana sa stie cine esti. …
» Un prieten ADEVARAT stie care este realitatea vietii tale. Un prieten OARECARE, cand te viziteaza, se poarta ca un invitat. Un prieten ADEVARAT deschi …
» Pentru rasete in surdina la cafea. Pentru rasete cu pofta la un spectacol. Pentru rasete in hohote la bar. iti multumesc. Rasul cu prietenii e ceea ce …
» Secretul fericirii nu este sa faci ceea ce iti place, ci sa-ti placa ceea ce trebuie sa faci. …
» Bunatatea e daruita atat de lin, atat de delicat, se asterne usor precum semintele fine in calea noastra – si o lumineaza cu flori. …
» Iti place sa auzi despre lucrurile obisnuite din viata mea. Doar pentru ca e vorba de mine. Sunt recunoscatoare (tor) – esti un public minunat! …
» A scoate prietenia din viata, e ca si cum am scoate soarele din lume. …
» Prietenia inseamna un suflet in doua trupuri. …
» Micile gesturi de bunatate sunt urzeala care tine omenirea laolalta. …
» Prietenia este exprimarea sincera si fara rezerve a gandurilor si simtirilor tale in fata unei alte fapturi omenesti, sinceritate totala si dezinteres …

Daca mi-ar spune ca exista un prieten mai bun pe lumea asta, nu i-as crede. Vreau sa stii ca apreciez foarte mult prietenia ta si sper sa pot sa fiu u …
» Iti voi fi mereu alaturi, indiferent daca te bucuri sau plangi, pentru ca tu esti prietena mea cea mai buna! La cat mai multe momente frumoase impreun …
» Iti voi fi mereu alaturi, indiferent daca te bucuri sau plangi, pentru ca tu esti prietena mea cea mai buna! La cat mai multe momente frumoase impreun …
» Toti se emotioneaza la suferinta unui prieten, dar numai un suflet cu adevarat bun, ca al tau, se poate bucura de succesele unui prieten. Iti multumes …
» Trei ingeri au grija de tine: iubirea, fericirea si norocul. Dar daca vei avea vreodata nevoie si de un al patrulea, aminteste-ti de mine… prietenia …
» O furtuna imi aminteste de cat de frumoasa e vara, fotografiile imi amintesc cat de frumos este sa cresti, prietenii ca tine imi amintesc cat de frumo …
» Cata vreme avem amintiri, trecutul continua sa existe. Cata vreme avem speranta, viitorul ne asteapta. Cata vreme tu existi, merita sa traiesc prezent …
» Cata vreme avem amintiri, trecutul continua sa existe. Cata vreme avem speranta, viitorul ne asteapta. Cata vreme tu existi, merita sa traiesc prezent …
» Decat ai privi la paiul din ochii altuia mai bine ai vedea barna din ochiul tau. …
» Prietenia e un ocean pe care multi vor sa il strabata, dar pana la malul celalalt majoritatea se îneac? …
» Un prieten bun iti vede prima lacrima curgand,a doua o sterge,a treia o opreste …
» Orice poveste are un sfarsit dar…in viata un sfarsit e un nou inceput!!! …
» Fii intodeauna cine esti si daca acest lucru nu e de ajuns pentru cineva ,acel cineva nu e de ajuns pentru tine . …
» Ingeri in aprilie! Unul scrie mesaje, iar altul le citeste! Cel de-al doilea esti tu! Dar primul? Va fi oare bagat in seama? Dak trimitzi mess-ul asta …



Lasă un răspuns

