Mesaje de iubire

Am plans si a cazut o lacrima in ocean, doi scafandri au coborat dupa ea, cand o vor gasi abia atunci dragostea mea pentru tine va pieri.

* Din 60 de secunde te-as iubi 59 pt k intr-o secunda sa iau aer si sa te pot iubi in continuare …

* Si iata ca iubirea totusi exista pentru toti dar foarte putini stiu sa iubeasca si din pacate cei care reusesc nu sunt iubiti!

* Salutare! Stiti toata lumea vorbeste despre iubire de parca ar fi ceva ce se intampla la orice ora si la orcine! Intr-adevar te indragostesti, iubesti dar lipseste ceva, acel ceva este iubirea adevarata pe care foarte putini o cunosc si in general cei care o cunosc nu sunt cu persoana dupa care sunt inebuniti si pe care o iubesc cu adevarat! Cand iubesti cu adevarat iti dai seama ca defapt aceea persoana pe care o iubesti este mai mult decat orice pentru tine, nici macar viata ta sau familia ta nu este mai importanta cu ea! Sa aveti o zi superba! Eu doar mi-am spus parerea care este cea mai exacta si mai adevarata!

* Te-am cautat atat de mult…dar sunt fericita ca in sfarsit te-am gasit. Doar tu esti ingerashu` meu mik si scump pentru care as face orice…TE IUBESC si doar tu esti viata mea. }{}{}{}{

* L-am rugat pe Dumnezeu sa-mi gaseasca un baiat pe care sa-l iubesc si sa ma iubeasca. Mi-a spus ca trebuie sa caut si sa-l gasesc singura. Asa…te-am gasit pe tine…si de atunci…ai ramas in inima mea si o sa ramai pentru totdeauna pentru ca in inima mea are loc o singura persoana si aceea esti TU!!! Te IuBeSc 4 EvEr!!! Si nu o sa te uit niciodata!!! Igerashu`tau🙂

* Cine iubeste!!cine iubeste???iubirea este un lucru foarte frumos fiecare om iubeste pe cineva!!

* Uitate in ochii mei … ce vezi??? Sunt sigura ca citeshti in ei doar iubire shi iluzii desharte … de ce??? De ce ma faci sa sufar atit??? de ce imi faci doar iluzii shi sperantze??? Incerc sa inchid ochii shi sa te uit … sa uit totul … dar nu, nu se primeshte … inima nu o potzi contrazice nici in dragoste eu nu pot da cu piciorul cum faci shi tu … totushi te iubesk shi asta e realitatea …

* E_fect eshti totul pentru mine shi te iubesk pina la nesfirshit … te rog nu da cu piciorul in dragostea mea … mai bine spune-mi daca nu ai nevoie de iubirea mea … shi itzi promit ca daca imi spui asta in fatza eu o sa dispar din viatza ta pentru totdeauna !!!
Katea.

* Aseara am privit cerul,au cazut 200de stele,dar nu mi-am pus 200de dorintze;ci mi-am pus una de 200de ori’sa ma iubesti asa cum te iubetzc yo’

* Ubesti un pik… ubesti un pik mai moolt.. ubesti mai mai mult.. ubesti enorm :X:X:X UBESC puiu meu :X puiu meu ubeste nebuan lui :X ne ubim mai mai moolt.. ne ubim ENORM :X

* Simt shi akum imbratzisharea ta .. te vad . in fatza mea.. uitandute in ochii mei .. imi pare o schilipire de foc.. eu ma uit in ochii tai .. vad un punct de lumina .. vad inca strada aceea pustie p ecare stateam cu un felinar aprins in departare… singuri in lumina noptii.. shi ne apropiem ushor unul de celalalt.. buzele tale calde.. se unesc cu buzele mele fierbintzi.. o scilipire de foc.. rasare din noi :X:X:X ppk ubirea mea mik,, guritza mea :*:*:*

* Fluturi traiesc doar o zi pe pamant … as vrea sa ma fi nascut fluture sa petrec aceea zi alaturi de tine, ca mai apoi sa mor si sa ma inalt la cer, sa le spun si celor de acolo ca si pe pamant exista RAIULin baratele tale



Lasă un răspuns

