Ultimele mesaje de dragoste 2011

Dragostea… darul cel mai de pret al omenirii… traim pentru dragoste… pentru o felie de iubire…

Nimeni nu-mi poate fura zambetul care-mi apare cand ma gandesc la tine.

Daca as avea o singura floare pentru fiecare clipa cand m-am gandit la tine, m-as plimba in propria gradina.

Inima mea e ca un templu… intri, te rogi si daca meriti ramai! Tu niciodata nu ai intrat, nu te-ai rugat si totusi ai ramas…

Cand treci printr-o perioada proasta, adu-ti aminte ca exista Cineva in cer care te iubeste si are grija de tine si cineva pe pamant caruia ii pasa de tine si eu sint acela.

As vrea sa fiu zapada, sa ma topesc pe trupul tau, sa ma evapor si sa ajung in cer, sa le spun ingerilor ca si pe Pamant exista sa Te iubesc!

Dragostea? Toata viata mea am auzit despre ea, am citit despre ea, am visat la ea, am plans dupa ea. Acum, langa tine, am gasit-o!

Cititi si: Mesaje
Ce poate fi mai frumos decat iubirea? Acest cuvant simplu si totodata complex ne da puterea sa invingem, sa visam, sa supravietuim…

Dragostea e la fel ca o boala pe care daca nu o tratezi se agraveaza, si ca orice floare pe care daca nu o uzi se ofileste!

Nimeni nu ne poate desparti. Suntem o singura fiinta. Daca traiesc, este datorita sprijinului si dragostei tale. Traiesc prin dragostea ta. Imi gasesc sprijinul in iubirea ta. Astazi, te iubesc mai mult ca oricand.

O doamna adevarata este una care poate face ca un barbat sa se comporte ca un gentleman. O asemenea persoana esti tu pentru mine.

Cand avem in fata ochilor niste mari comori, nu ne dam seama niciodata…

Te voi iubi si atunci cand marile vor seca… Te voi iubi si atunci cand stancile se vor topi… Te voi iubi si atunci cand scurs nisipul vietii va fi!

Dragostea inseamna sa respiri, sa speri, sa ierti, sa iubesti.

Dragostea e lucrul acela intangibil care ne face multumiti cu ceea ce avem si nemultumiti de ceea ce sintem.

Daca pe fiecare fulg de nea ar fi scris te iubesc, si este ceea ce simt pentru tine, ar trebui sa te uiti afara sa vezi ca a inceput sa ninga…

Dragostea este fara indoiala o intoxicatie a simturilor. In special a mintii, judecatii si nu in ultimul rand a luciditatii…

M-am uitat in portofel si era gol, m-am uitat in buzunar si am gasit doar cateva monede, m-am uitat in inima si te-am gasit pe tine. Abia atunci am realizat cat de bogat sint!

As vrea sa cred, sa pot visa, sa te aduc de partea mea. As vrea ca timpul sa-l opresc sa-ti spun de fapt cat Te iubesc.

Iubirea e tot ce dorim, iar in final e tot ce-am avut. Daca exista un sens al vietii… atunci EA este sensul, daca nu… EA ar trebui sa fie…

Am scris pe cerul albastru, dar norii mi-au sters cuvintele. Am scris pe tarmul marii, dar valurile mi-au sters cuvintele. Am scris pe pamantul din gradina mea, dar vantul mi-a spulberat cuvintele. Am scris pe inima mea, si nimeni si nimic nu-mi va putea sterge cuvintele!

;Daca mi-ar fi dat in viata sa iubesc doar de 2 ori, prima data te-as iubi pe tine, si daca asta ar fi o greseala, a doua oara as iubi greseaa.

La poarta sufletului meu multi au incercat sa bata, dar cheia ai luat-o tu si poarta e incuiata.



Lasă un răspuns

