Mesaje de dor

– Daca tu crezi ca mi-e dor de tine mereu te inseli, mi-e dor doar atunci cand ma gandesc la tine, dar drace, ma gandesc la tine mereu.

– Mi-e dor de tine mereu. Ma gandesc la tine zi si noapte. Mi-e dor de tine acum si totdeauna.

– Astazi mi-a fost dor de tine. Ieri mi-a fost dor de tine. Nu te ingrijora pentru maine, o sa-mi fie dor de tine mereu.

– Nu ti-am trimis acest mesaj cu o ocazie speciala. Am vrut doar sa-ti smulg o clipa din viata ta. Mi-e dor de tine.

– Ma gandesc la timpul petrecut impreuna si la cat de mult mi-a placut sa fiu cu tine. Mi-e dor de tine.

– Am auzit pe cineva soptindu-ti numele, m-am intors sa vad cine este si atunci am realizat ca era inima mea ce imi spunea ca mi-e dor de tine.

– Daca vrei sa stii cat de mult mi-e dor de tine, incearca sa prinzi picaturile de ploaie. Cele pe care le prinzi reprezinta cat de dor iti este de mine iar cele pe care nu le-ai prins reprezinta cat de dor imi este mie de tine.

Mi-e dor de tine..
Mi-e tare dor de tine…
Mi-e un dor nebun de tine!
Mi-e un dor … sfasietor de tine
Mi-e dor in sufletul meu de tine
Mi-e dor de tine in intreaga mea existenta
Mi-e dor de atingerea sufletelor noastre
Mi-e dor de linistea fericirii din noi
Mie dor de dorul din mine, din tine , de noi
Asa ca ..simplu..incet…iti soptesc..te ador!

stii ce dor imi e acum de tn,de cand ai plecat inima mea a ramas pustie,nu mai pot face un pas,o miscare fara sa ma gandesc la tn,acum k esti departe nu-ti cer decat sa te intorci la mn,sa mai stam impreuna..ma simt abandonata,,ar ma consoleaza gandul k vei veni inapoi si k vom recupera toate clipele pierdute.te iubesc mult si mi-e dor de tn

Te caut printre lacrimile mele…te vreau si-n vis,dar nu te mai gasesc.Tu ai pus punct,mi-e tare greu de-o vreme,in suflet mi se zbate inima, te iubesc…

De stiam cind te-am cunoscut ca nu vei fi mereu cu mine…tot cu tine as fi fost.cred ca asta e iubire…
Numai tu nu stii ca-n suflet,tot pe tine te doresc.
Eu as spune dar n-am cui…inca o viata,te iubesc…

Nu ma lasa inima sa mai iubesc pe altcineva,spune-mi tu iubire daca gresesc mai mult daca te iubesc…chit ca esti asa departe si ai cam uitat de mine sa nu uiti ca doar tu esti in sufletul meu !!!

stau si ma gandesc la tine..iar tie nu iti pasa..imi e foarte dor de tine..dar tie puisor?iti e dor de un sarut?de dulceata guritei mele?de un sincer te iubesc..iti e dor si tie?poate ca-n sufletul tau va ramane-un dor..de ochii mei incantatori ce te privesc cu dor..l



Lasă un răspuns

