Mesaje de buna dimineata

Buna dimineata draga mea iubita,iti doresc o zi frumoasa si insorita si de mine vei fi iubita :-*

Buna dimineata puishorul meu pufos,a trecut o noapte in care te-am visat,iar acum imi este dor de tine

Nu pot sa ma abtin sa mai astept,sunt curios cum ai dormit si la cine te-ai gandit…pup dulce iubi meu :-*:-*:-*

Niciodata nu mi-a placut trezitul de dimineta,dar pentru tine o fac pentru ca te iubesc pre mult

Buna dimineata iubita mea,imi este deja foarte dor de tine chiar daca a trecut putin timp de cand ne-am vazut

E dimineata,uite-te pe geam,eu te astept in fata.

Iti sarut ochisorii somnorosi,trezeste-te pentru ca noi suntem cei mai norocosi :-*:-*:-*

Neata puiule hai sa ne trezim,astazi e o zi frumoasa,trebuie sa aratam lumii intregi cat de mult noi doi ne iubim :-*

N-ai dreptul sa fii atat de frumoasa, n-ai dreptul sa ai ochi in care sa ma pierd de fiecare data. Cum sa te uit? N-ai dreptul…
Un curcubeu ciudat si o furnica ascunsa in causul palmei, ziua de azi si promisiunea de maine si mai ales toata dragostea mea – toate pentru tine.
Esti primul gand cand ma trezesc dimineata, esti ultimul suras inainte de culcare. Esti tot ce am mai bun, tot ce simt mai frumos.
cineva mi-a spus k o ora dureaza 60 de minute shi un minut dureaza 60 de secunde…..dar nimeni nu mi-a zis k o secunda fara tn dureaza o vesnicie.
Poti sa-ti spun astazi ca te iubesc ? Daca nu, pot sa-ti spun maine ? Dar poimaine ? Pentru te voi iubi in fiecare zi din viata mea.
O zi poate incepe fara un SMS de la mine catre tine, dar nu poate incepe fara ca eu sa ma gandesc la tine. Vezi ? Tocmai m-am gandit.
Soarele nu ar fi portocaliu marea nu ar fi albastra eu nu as fi fericit daca nu ai fii tu. Buna dimineata iubire.
Te iubesc ca-n prima zi cand raze de soare aurii cadeau usor purtate de vant asupra noastra pe Pamant. Te iubesc te voi iubi si chiar daca soarta ne va desparti iubirea noastra va sta acolo sus scrisa intr-o stea.
Toate zilele sunt nopti pana te vad iar noptile stralucesc ca zilele cand te visez…
Buna dimineata frumoaso si hai sa ne dezmeticism sa aratam lumii intregi cate de mult noi de iubim
Cand ne trezim de dimineata poate suntem putin nebuni si ne bucuram sincer de fiecare zi de luni
Buna dimineata si hai sa ne trezim sa ne uitam pe geam si sa ne aducem aminte cum era sa muncim
Buna dimineta doamna profesoara, sunt eu Cornel, va dau aceast mesaj ca sa vaz ic ca nu vin la scoala pentru ca ma plictisiti intr-un mare fel
Mesajul asta de dimineata nu vreau sa te trezeasca si sa te superi pe mine dar vreau sa stii ca nu am uitat ca este ziua ta si ca iti doresc toate cele bune
Cand ma trezesc de dimineta si nu am chef de nimic imi aduc aminte de viata mea si mai tare ma oftic…
Mesajele de dimineata ne fac mai frumoasa viata
Te iubesc foarte mult si as vrea sa-ti spun asta printr-un mesaj de dimineata, daca o sa-mi dai voie o sa fac asta o viata…
Cine se trezeste de dimineata este mult mai obosit, cine se scoala mai tarziu e mult mai fericit
Buna dimineata vacanta, buna dimineata vara, ce bine e sa te trezesti la 12, sa te ia dracu de scoala
Cand ne trezim dimineata cu mesaje cu rime inseamna ori ca expeditorul te iubeste foarte tare ori ca isi bate joc de tine
Buna dimineata si hai scularea! Aici la puscarie nu te trezesti cand doresti.
Sper ca ai luat micul dejun in aceasta dimineata, daca nu.. o sa ti-l servesc personal, dulceata
In dimineata asta nu m-am trezis sa ma duc la scoala, asa am facut toata saptamana asta si jur ca e ultima oara..



Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.