Mesaje bancuri

‘conform legii’ nr1 din art 2 din 1988 imi asum raspunderea ca o sa am grija de tine, nu o sa te mint, o sa te iubesc cu adevarat si o sa te fac cea mai fericita. ‘jur ca o sa respect legea’.
” Dragoste si dor „In vis, si-n orice clipaEu simt suflarea ta,Usoara si grabitaEa linistea imi ia.Si buza ta fierbinte,Pe obrazul meu se lasa.Si lacrima ta fierbinte,Pe obrazul meu se varsa.Suflarea-i tot mai grea,Dorinta se mareste.O inima te vrea,Si tot ea te iubeste.Si ochii mei salbaticiPrivesc tremurator.La ochii tai tesutiIn dragoste si dor.
” Spune-mi”Spune-mi unde esti?Sa stiu unde sa caut!Spune-mi ce visezi?Sa stiou ce sa-ti dau!Spune-mi pe cine doresti?Sa stiu cine trebuie sa fiu,Spune-mi ca ma iubesti!!!
„Fugi”! Î?i spun…C?ci a mea mintePreveste?te numai r?u…”Nu te du”! ?opte?te-n tain? Sufletul ?i dorul meu…Tu nu ?tii cît? iubire Pentru tine eu p?strez!?i-apoi cu cuvinte rele Tot mereu te dep?rtez…?i nu ?tiu cui a m?-ncrede?Vorbelor ce le-am rostit…Sau iubirii f?r-de-marginiCe tu-n ochi-mi ai citit!
/),,/) /),,/)( ‘;’ ) ( ‘;’ )(,,)-(,,) (,,)-(,,)…….-doi iepurasi-doi ingerasi-doua inimi-doua trupuri-doua suflete=un dor=o dragoste=o iubire=un legamant=un vis=un sarut(((((NOY DOY)))))I LOVE YOU

Iti trimit cel mai haios banc posibil impreuna cu urarea mea „Ramai vesela si haioasa ca pana acum!”

Iti trimit un banc haios. Sper sa iti faca ziua mai frumoasa!

Vreau sa te fac sa zambesti, pentru ca ma topesc dupa zambetul tau frumos!

Furnicuta muncea de rupea pamantul intr-o zi de iulie, cand prin fata casei trece greierele cu chitara.
– Buna furnicuto, ce faci?
– Uite muncesc ca acum vine iarna, dar tu ce faci?
– Bine uite ma duc in parc trag o cantare cu prieteni si o bere.
La fel in august, la fel in septembrie, pana intr-o zi de octombrie cu ploaie si vant, cand greierele trece cu chitara si o valiza .
– Buna furnicuto, ce faci?
– Uite stau la caldurica si mananc ce am strans asta vara, dar tu cum te descurci ?
– Bine sti cand eram cu prietenii in parc si cantam

Doi programatori se duc intr-o sambata la pescuit si vad un turist da sa se inece in lac. Cei doi stau si se uita incremeniti.
– Help! Help! striga turistul.
Un programator catre celalalt:
– Apasa odata F1, n-auzi?

La achizitionarea oricărui sistem de operare Windows 95, 98, Me, 2k, XP, vi se oferă gratis 2 mănusi de box si 5 butoane de Reset!



Lasă un răspuns

