Mesaje de 8 Martie

Gand de Ziua mamei
Daca viata ta ar depinde de dragostea pe care ti-o port, ai fi nemuritoare. La multi ani, mama!
La multi ani!
O mama atat de minunata ca tine merita ca fiecare zi sa fie 8 martie!
Multumiri de 8 martie
Iti multumesc ca m-ai iubit si m-ai invatat sa iubesc si pe ceilalti, dar mai ales pe tine. La multi ani, mami!
De 8 martie
Iti multumesc ca ai suportat insuportabilul, ca ai facut ceva din nimic. La multi ani!
Cu ocazia zilei de 8 martie
Un gand marunt pentru iubirea imensa pe care ti-o port. La multi ani!
Super oferta de 8 martie
La multi ani, mama! Esti minunata si vreau sa impart cu tine ce am mai de pret. Iata de ce m-am gandit sa-ti trimit copiii vreo luna :D!
De ziua mamei
Singura persoana care va avea intotdeauna incredere mine, care va fi intotdeauna langa mine, care ma va iubi intotdeauna … intotdeauna mama mea!
De ziua femeii
Azi uita cine esti si trezeste-te la viata o data cu natura. Fii un fluture zglobiu si aseaza-te pe prima floare a puritatii. Ziua sa-ti fie mai senina ca infinitul. La multi ani, floare a primaverii!
La multi ani de ziua mamei
Fie ca toate implinirile frumoase, sanatatea si spiritul acestei zile sa te insoteasca pretutindeni. Iti doresc un 8 Martie special!
E-mesaj de Ziua femeii
Fie ca primavara iubirii sa iti inunde sufletul cu bucuria si parfumul tuturor florilor sale. Iti doresc un 8 Martie cat mai frumos!
MAMA TE IUBESC!!!
Mama!Ce cuvant simplu…ce semnificatie mirifica…Mama e cea care iti da viata,te invata primii pasii in viata,primele cuvinte…ea te invata tot ce e important in viata ta!Pretuiti-o pana o mai aveti!MAMA E CEL MAI BUN LUCRU CARE SE POATE INTAMPLA
pentru toate femeile singure
Chiar daca nu este cineva in viata voastra care sa va ureze”LA MULTI ANI”fruntea sus!Inseamna ca pe primele 5 locuri in viata voastra sunteti chiar VOI.Bucurati-va!
de ziua mamei
de ziua tA MAMICO ITI DARUIESC TOATE FLORILE DIN LUME PENTRU CA TE IUBESC MULT!!!
8 martie
TE iubes, te iubesc, te iubesc…..iubesc te.
8 Martie ziua mamei!
De 8 Martie iti doresc mama multa sanatate sa ai cate mai multe bucurii in viata,iti multumes mult ca mai facut pe mine si ca m-ai invatat sa iubesc!te iubesc mama

Lasa sa-ti picure in suflet inca
o primavara…
Las-o sa-ti cuprinda obrajii si
sa-ti invaluie inima;
Danseaza cu ea in lumina
soarelui si las-o sa-ti
umple bratele cu flori si iubire…
Esti primavara mea ,
care ma readuce la viata
asa cum faci cu florile pe care
le atingi cu roua diminetilor
putin racoroase…
Intr-adevar sufar de astemie,
dar ma bucur ca sufar
din cauza ta,
pentru ca… te iubesc !

Primavara… anotimpul renasterii, al trezirii la viata, face acum de ziua aceasta de
8 Martie, ziua cea mai plina de feminitate, zambete, si caldura sufleteasca!
Fie ca toate impinirile frumoase, sanatatea si spiritul acestei zile sa te insoteasca pretutindeni..si fie ca primavara iubirii sa iti inunde sufletul cu bucurie si cu parfumul tuturor florilor sale.Iti doresc un 8 Martie cat mai frumos :*.

Odata cu venirea primaverii, ai venit tu… a rasarit primul ghiocel si cu el dragostea mea pentru tine… ti-am daruit un buchet de flori si tu mi-ai daruit dragostea ta… si de atunci in sufletul meu e intotdeauna primavara… pentru ca acolo esti tu… tu esti primavara sufletului meu. Te iubesc.

E ziua mea! Doresc ca in aceasta zi sa fiu inconjurata de dragoste, sa fiu iubita, rasfatata, alintata… doresc sa am tot ce imi propun… doresc sa devin mai puternica… doresc sa pot sa zbor spre ceruri, in cautarea unei noi aventuri, unei noi calatorii pe caile periculoase ale dragostei… doresc sa fiu ceea ce nu am fost niciodata… doresc sa fiu dorita…
Doresc sa imi pot dori tot ceea ce imi doresc.
Doresc…

Pentru toate mamele din Romania, bogate si mai putin bogate, cu cariera sau gospodine, tinere sau cu ghiocei la tample, le urez o imensitate de cer albastru si fericire de la toti cei pe care ii iubesc!

E ziua mea de liniste, ziua in care eu nu pot sa mai uit ca sunt femeie, stau o secunda si ma uit in oglinda si imi dau seama ca am pierdut atata timp incercand sa fiu egala cu barbatul, am pierdut pentru ca a fi femeie este cel mai frumos dar pe care l-am primit in aceasta viata. Frumusetea vine din ceea ce suntem…

Fie ca toate impinirile frumoase, sanatatea si spiritul acestei zile sa va insoteasca pretutindeni..si fie ca primavara iubirii sa va inunde sufletul cu bucurie si cu parfumul tuturor florilor sale.Va doresc un 8 Martie cat mai frumos.

Cat de mult te iubesc nu pot sa spun:
Este mai mult decat ar incapea vreodata in cuvinte.
Esti pentru mine in acelasi timp bogatia mea, lutul meu rosu,
Olarul meu, sablonul meu.

De ziua scumpa care vine eu iti urez noroc si bine, margaritare-n calea vietii, succes in anii tineretii si pe aripa primaverii primeste dragostea si dorul!

Pe aripi de primavara,
8 Martie lin coboara,
Si in a lui privire,
Va aduce mult noroc si fericire.

Pentru ziua ta, mamico,
Iti trimit un ghiocel
Cat de mic il vezi, cuprinde
Toata primavara-n el.

Iti doresc ca rasaritul soarelui sa-ti aduca peste zi implinirea viselor alaturi de tot ceea ce poate fi: mai pur, mai sincer, mai curat… te iubesc!

Fie ca acest martisor sa ne aduca linistea si fericirea de care avem nevoie toti, si ca iubirea sa ne imbratiseze sufletul.

Iti multumesc cu toata fiinta mea si as vrea sa stii, chiar daca nu-ti spun tot timpul asta, ca te iubesc, iar acest sentiment nu va inceta niciodata.

Mama – cel dintai cuvant, cel mai dulce zambet, cel mai sincer suflet, cel din urma vis. Cea mai dulce voce, cea mai grea durere, cea mai mandra floare, cea mai scumpa carte.
Mama – lacrima tarzie, vesnica icoana, inger de-naltare, candela aprinsa!Candela a vietii, care nu se stinge, care lumineaza si pe veci vegheaza!



Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.